Gedda 24 Postad 3 Juni , 2007 Hej! är det någon där ute som ska ut med båt och möta Götheborg när hon anlöper Gôteborg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 3 Juni , 2007 Säker ett par stycken som kommer och möter. Dessvärre är jag grillmästare på ett 30-årskalas men om den kommer någorlunda tidigt kan jag kanske lotsa in den om det inte är nån annan som dyker upp. Jag hjälpte den ut när den gick åt andra hållet. Det hade nog inte gått annars. Många grund ere. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Juni , 2007 Japp, det liger i planen, hoppas att den håller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
robline 0 Postad 3 Juni , 2007 Självklart, ut med alla fendrar o sen kryssa mellan alla maffiga båtar.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 3 Juni , 2007 Jajamen, ska bara hitta någonstans att lägga i båten ifrån. kema Senast ändrad av kema | 03 juni 2007 | 21:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 8 Juni , 2007 0900 på rivöfjorden jag och tusen till minst.... eller vad tror ni..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser