Gå till innehåll
måndag 10 februari 2025
Gäst Greger

Vator 15DL / 15GL

Rekommendera Poster

Gäst Greger

Vator 15DL sport / 15GL Någon som har lite info om dessa båtar, skulle även gärna villja se bilder på hur dom ser ut inuti /Greger

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst greger

Finns det möjlighet att sova i 15DL/GL eller måste man köpa en 17HT då ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fråga till nicklas!! Är båten till salu?? Finns det någon där ute som vill sälja sin Vator 15 DL/GL, eller kanske någon som känner nån som ska sälja!! Hör gärna av Er mkabb02@student.vxu.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Svar till Greger: Jag tror inte att det går att sova i en 15DL/GL, det blir nog för trångt. Vator 17HT har däremot två kojplatser. Svar till bengan20: Båten på bilden är inte min, jag har hittat den i nån annons på nätet. Jag minns inte var men den borde fortfarande vara till salu. Mitt tips är att kolla runt på olika sidor, till exempel www.batborsen.com Vill du ha lite mer info om 15DL/GL kan du spana in http://www.maringuiden.se/forum/;thread=6851

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Richard

Jag har en vator 17 ht, och det där med två kojplatser är väl lite att ta i... Du kan fälla sittplattserna så de blir som två _mycket_ smala sovplatser... Jag skulle nog inte inte sova där, utan hellre ta med ett tält...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Anton

Vatorn är nu till salu pga att min bror tyckte inte den passade honom och det är bådas båt flinns på blocket.se sök på: Vator 15 DL

post-0-1394234262,8257_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...