Gäst Greger Postad 1 Mars , 2004 Vator 15DL sport / 15GL Någon som har lite info om dessa båtar, skulle även gärna villja se bilder på hur dom ser ut inuti /Greger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niklas 0 Postad 2 Mars , 2004 Hej Greger! Den information jag har om Vator 15DL/GL finns på följande tråd: http://www.maringuiden.se/forum/;thread=6851 (under Bryggsnack, sök på vator om länken inte funkar) Vad gäller interiören har jag tyvärr ingen bättre bild än denna... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst greger Postad 3 Mars , 2004 Finns det möjlighet att sova i 15DL/GL eller måste man köpa en 17HT då ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bengan20 0 Postad 4 Mars , 2004 Fråga till nicklas!! Är båten till salu?? Finns det någon där ute som vill sälja sin Vator 15 DL/GL, eller kanske någon som känner nån som ska sälja!! Hör gärna av Er mkabb02@student.vxu.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niklas 0 Postad 4 Mars , 2004 Svar till Greger: Jag tror inte att det går att sova i en 15DL/GL, det blir nog för trångt. Vator 17HT har däremot två kojplatser. Svar till bengan20: Båten på bilden är inte min, jag har hittat den i nån annons på nätet. Jag minns inte var men den borde fortfarande vara till salu. Mitt tips är att kolla runt på olika sidor, till exempel www.batborsen.com Vill du ha lite mer info om 15DL/GL kan du spana in http://www.maringuiden.se/forum/;thread=6851 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Richard Postad 8 Mars , 2004 Jag har en vator 17 ht, och det där med två kojplatser är väl lite att ta i... Du kan fälla sittplattserna så de blir som två _mycket_ smala sovplatser... Jag skulle nog inte inte sova där, utan hellre ta med ett tält... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Anton Postad 1 April , 2004 Vatorn är nu till salu pga att min bror tyckte inte den passade honom och det är bådas båt flinns på blocket.se sök på: Vator 15 DL Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser