Flipper_510_HT 1 Postad 2 Juni , 2007 Kan det bero på att exmoddarna och anemos har dragit sig tillbaka? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 2 Juni , 2007 Håller med...det ihop med att maringuiden har skickat snuttefiltar till garderobiärerna så dom har ngt att torka sina fingrar och tårar med gör att det blir helluuuuugnt...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 2 Juni , 2007 Vad konstiga människor det finns Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 2 Juni , 2007 jaaaaa.....o du är en av dom.... var det inte du som gapade värre än värst för ett tag sen? *s* Kryp tbx du..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 3 Juni , 2007 Jaha,jag kanske är en konstig människa. Det vet ju dom som känner mig bäst. Men någon har tydligen känt sig träffad av att jag skriver att det finns konstiga människor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 3 Juni , 2007 Oja...vi vet vad du är för en liten prick....*s* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 4 Juni , 2007 Eftersom du inte känner mig har jag väldigt svårt att tro att du vad för sorts prick jag är. Hur som helst mår jag bra och det gör ju inte alla människor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 4 Juni , 2007 ja du vet ju alltid bäst..... inte lätt o va ödmjuk då.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 4 Juni , 2007 Jag låser tråden eftersom en konstig människa (eller var det prick) inte kan hålla sig till ämnet. Men nu passar ju tråden i sumpen.. Senast ändrad av Flipper_510_HT | 04 juni 2007 | 09:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 12 Juni , 2007 Öppnar tråden igen, hoppas ni kan hålla er till ämnet. Nu är ju inte sumpen tom längre... är det anemos som är tillbaka.. eller är det en efterträdare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 Juni , 2007 Sumpen är aktiv om Steve är detsamma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Juni , 2007 Nä...nu är det DKW som förpassar alla trådar dit... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 21 September , 2007 Äntligen,sumpen är inte tom längre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 29 Oktober , 2007 Varför bråkar Ni egentligen? Det här forumet är väl till för tankar och funderingar? Låt oss alla som famlar i mörkret, få id´ er . Att kasta skit på varann, hjälper nog ingen. Det visar bara hur frustrerade ni är ....av någon anledning. Hej, Anemos. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 29 Oktober , 2007 Hej ! Det var ju roligt att det har kommit positivt svar i vanlig MG-s ordning ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 29 Oktober , 2007 Fan Anemos - har inte du redan en varning sedan tidigare. Personliga påhopp är kanske inte det bästa att ägna sig åt då. Tycker det verkar vara lite väl mycket Hata Roddarn-kampanj från din sida. Vad har han gjort dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Oktober , 2007 Skyll nu inte på mig ! Annars skulle jag och blivit utsparkad. I och för sig, skulle ingen större olycka ha drabbat på grund av detta. Nä mann börjar vara litet trött på denna 'barnstuga' !! Dom flesta inlägg, frågor, och svar är gjorda för barn eller mindervärdiga ! Och här passar du in bra anemos Välkommen hem! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 30 Oktober , 2007 Är ledsen, har inte namngett någon, som jag skulle ha någon av dig nämnda hatkampanj emot, Har inte skrivit en enda rad emot någon ! inte heller mot din nämnda person. Vänligen Anemos Bilden: en övergiven Maria Celeste utanför New Zealands kust förra höster. Besättningen har inte hittats ! Senast ändrad av anemos | 31 oktober 2007 | 12:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 30 Oktober , 2007 Ja, det är faktiskt lätt att missuppfatta när du uttrycker dig så här... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 Oktober , 2007 Logga ut då! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 30 Oktober , 2007 Ser man på, anemos är tillbaka och vips så åkte en tråd i sumpen... Senast ändrad av Flipper_510_HT | 30 oktober 2007 | 19:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 30 Oktober , 2007 Eh, OK?!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 31 Oktober , 2007 Villken tråd menar du som åkte i sumpen på grund av mig ? Den tråden som ligger fortfarande i sunpen (071031) var inte min tråd och åkte heller inte dit på grund av mig, så det så! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 31 Oktober , 2007 Tydligen kan ni inte samsas om på vem ni skall hakka på ! Flipper började denna tråd med påhopp på Anemos ! Nu när Steve inte är aktiv längre, måste man ta till nästa och göra till hakkekyckling ! Ni är verkligen som en hungrig och huvudlös vargskock! Tur för er att ni har mig tillsvidare ! Ni ödslar ert energi till intet ! Du Flipper du gör säkert en bra vargtjänst i att låsa tråden så att eftervärlden kan beundra era inlägg !! Sista ordet av Flipper : Den åkte i sumpen efter att du varit och klottrat i den. Men du har väl din vana trogen tagit bort dina inlägg. Låser denna tråden nu, då vi fått svar på ursprungsfrågan, och så slipper du förstöra den med ditt fyllesnack. http://www.pic4ever.com/images/alcoholic.gif\ border=\0\ alt=\Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek\ />OCH HÄR TAR SIG FLIPPER EN TRÖSTE SUP !! Och Flipper är mycket nöjd med sig själv !!!! ÅTERIGEN, här inledningen till tråden som är nu i sumpen. Den är inte skriven av mig ! Försöker du sätta rekord i antalet skrivna inlägg? Detta är absolut inte menat som någon form av personangrepp mot dig, men man börjar ju undra hur det står till. Du tycks ha tagit på dig uppgiften att kommentera nästan vartenda inlägg här på maringuiden. Detta oberoende om du har något att tillföra eller inte. När andra skribenter skriver och ställer frågor om än det ena, än det andra är dina svar ibland helt felaktiga. När man inte vet svaret på en fråga tycker jag att det är bättre att låta bli att svara, snarare än att gissa sig till svaret utifrån vad man tycker att det 'borde vara'. Får också en känsla av när man läser dina inlägg att du är mer av en teoretiker än en praktiker. Äger du någon båt i överhuvudtaget, eller har du någonsin ägt en? Det är ju inte utan att man börjar undra. En iakttagelse förutom att du skriver svar på i stort sett vartenda inlägg är att du själv aldrig har några praktiska frågor. (Har i vart fall aldrig sett till någon). Hur kan det komma sig? Med fortsättning: Noterar att Roddarn inte behagar bemöta kritiken eller svara på detta inlägg. (Måste väl vara första gången). Noterar däremot att inlägget har blivit anmält och att Roddarn som vanligt är online. Inte svårt att dra slutsatser av det. Synd att MG har utvecklats till denna lekstuga för besserwissers, utan någon som helst koll. OSV. detta kan vara anledningen till att tråden Skribenten roddarn ligger i sumpen ! Den tråden har inte skapats av mig ! Läs gärna sumpen, så länge den vinns kvar där. För min del voro det bra om MG tar bort denna av Flipper skapade smädes tråden emot mig ! Senast ändrad av anemos | 31 oktober 2007 | 13:49 Senast ändrad av anemos | 31 oktober 2007 | 13:53 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 31 Oktober , 2007 Den åkte i sumpen efter att du varit och klottrat i den. Men du har väl din vana trogen tagit bort dina inlägg. Låser denna tråden nu, då vi fått svar på ursprungsfrågan, och så slipper du förstöra den med ditt fyllesnack. Edit: Låser upp tråden igen, då anemos tydligen själv hamnade i sumpen.. Senast ändrad av Flipper_510_HT | 31 oktober 2007 | 14:33 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trollet11 0 Postad 1 November , 2007 Edit: Låser upp tråden igen, då anemos tydligen själv hamnade i sumpen.. ops, det finns alltså en admin på sidan, trodde inte det tidigare.....! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst SwanBoat Postad 20 November , 2007 Låser upp tråden igen, då anemos tydligen själv hamnade i sumpen.. http://www.pic4ever.com/images/25r30wi.gif\ border=\0\ alt=\Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek\ /> Vi alla tackar Flipper ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst maringuden Postad 23 November , 2007 Varför blir ni så glada över att trakassera andra medlemmar? Dom verkar försvinna en efter en och kvar står ni o skriker hur duktiga ni är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 23 November , 2007 Tjena maringuden, välkommen tillbaka... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 November , 2007 Vi är ju duktiga, för vi lyckas hålla oss kvar med samma gamla nick, det du... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser