Perkais 0 Postad 1 Juni , 2007 Hej ! Jag har alla stag till min bäddsats men de stora bakre skivorna för uppbäddnng saknas ! Är det någon som har måtten på skivorna så vore jag tacksam. Det vore ju enkelt att bara såga till och försöka få tag på pluppar för fastsätting på sidorna. Min båt är en 77:a. Visst man kan ju mäta och krångla, men stekta starar flygandes i munnen är ju bättre ! Mvh Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 3 Juni , 2007 Här kommer lite sparvar, mätte på en av mina idag(jag har en 1976 ryds camping) - bara för din skull:) bredd: 32 cm Längd(den sidan mot soffan):127 Längd2:(den mot mitten): 125 Den är rak på kortsidan in mot båten med snedar alltså inåt på kortsidan mot aktern(antagligen för att inte gå in i bordet). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perkais 0 Postad 3 Juni , 2007 Mumsfilbabba den staren smaka bra Nu blir det till att såg och måla ! Lagomt avancerat åxå. Passar bra någon kväll när barnen somnat. Tack och bock !!! /Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser