pgpg 0 Postad 1 Juni , 2007 Har ett litet problem, äger en Garmin 292 som jag inte kan byta språk på, den står endast Engelska och finns inget annat alternativ i den normala rullgarinen där man byter språk under system tab. Har även en Garmin 298 som fungerar perfekt att byta språk på.(I annan båt) Dessa maskiner är köpta i USA i år och skall vara förprogrammerade med 15 språk, bla svenska.! Finns det några tips innan jag kontaktar Garmin i England! mvh Ryds 20dc Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 Juni , 2007 Du kanske har fått en med gammal programvara. Det kom nya språk i ver. 2.30. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgpg 0 Postad 1 Juni , 2007 Ok, kan man uppgadera programvaran då och vilka kablar behöver jag för att koppla in den på en dator eller om man man uppgadera via bluechart g2 kortet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikW 0 Postad 1 Juni , 2007 Gå bara förbi en återförsäljare så hjälper han dig med uppgraderingen på nolltid. Det brukar dessutom inte kosta någonting. Inte om man är återkommande kund d v s. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgpg 0 Postad 1 Juni , 2007 Bra tips!! Jo dom bör kunna hjälpa mig, köpte två st bluchart g2 sjökort igår för 3000kr så då kanske dom är lite hjälpsam;-)ska in där o kolla idag vad dom säger, Stort tack.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser