Filip_Hedlundh 0 Postad 30 Maj , 2007 Tjenna! , jag har tänkt att köpa en Bayliner capri cuddy , Jag har endast sett bilder på båten och tycker att den är riktigt bra! ,Tycker ni det är en bra båt ? , O varför i så fall ? =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 30 Maj , 2007 tjena. vad sitter det för motor i båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Filip_Hedlundh 0 Postad 30 Maj , 2007 Hejsan, jag har inte bestämt vad jag ska ha för motor på den än. Men vet du om den är en bra båt för vattensport o dagsutflykter? = ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 30 Maj , 2007 Hej! Den duger utmärkt till det...Finns det ingen motor i den nu? Senast ändrad av knoptoken | 31 maj 2007 | 00:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janandersson 0 Postad 31 Maj , 2007 Du får nog dela upp den här frågan i två svar. TYPEN av båt, dvs daycruiser runt 20 fot, är lämpad för dagsutflykter med enstaka övernattningar. MEN just den där båten får du nog titta lite närmare på. Har den ingen motor säger du? 20 fots Bayliner -> måste väl vara inombordsmotor? Saknas den har du en smärre utgift och ett litet jobb att utföra. (Obs. grovt understatement.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 31 Maj , 2007 Kan ju vara så att han köper den ny och inte bestämt vilket motoralternativ han skall ha. Vilka vattesporter skall du syssla med? Stora motorn är väl aldrig fel! Mvh PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 31 Maj , 2007 En V8 dårå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Filip_Hedlundh 0 Postad 31 Maj , 2007 Tyvärr har denna båten blivit såld:( men jag har några andra frågor om modellen, * vad tycker ni att man ska ha för motor [HK], Bayliner capri s är ju billiga om man gämför med andra märken i samma modell vet någon varför ? , [Är det en bra båt för pengarna?], Är den lätt att lägga till med ? svår att köra ? skulle vara väldigt tacksam för svar vad som är bra och vad som är dåligt med båten =)! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser