hlek 0 Postad 28 Maj , 2007 Var kan man få tag på en verkstadshandbok till en VP v6 4,3 ? /Hans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cejie 1 Postad 28 Maj , 2007 Du borde kunna hitta den här:http://www.volvo.com/volvopenta/se/sv-se/marineengines/operators_manual/operators_manual.htmDe har lagt ut instruktionsböcker till alla VP tror jag. Snällt tycker jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hlek 0 Postad 28 Maj , 2007 Ja det är kanon men jag letar efter en verkstadshandbok det hittade jag inte där. Det är bara instruktionsböcker som finns på den länken om jag inte misstar mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cejie 1 Postad 29 Maj , 2007 Oj, ursäkta jag läste tydligen inte tillräckligt noga. Verkstadshandböcker kan man få tag på hos drevia.se Produkter/VolvoPenta tillbehör/HandböckerDe har inte skrivit ut sitt fulla utbud utan man får ta kontakt med dem för att få tag på det man söker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hlek 0 Postad 1 Juni , 2007 Tack, jag skall kolla med dom ! /Hans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser