ljud 7 Postad 28 Maj , 2007 Har lite väl små fendrar till min båt och tänkte skaffa större. Är det nåt fel på tex Biltemas? http://www.biltema.se/products/productlist.asp?iSecId=337 Eller duger dom? Alltså, jag hade tänkte mig dom billigaste. Senast ändrad av ljud | 28 maj 2007 | 09:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cejie 1 Postad 28 Maj , 2007 De funkar bra. Jag har använt mina en säsong. Fendrar är ju inte direkt något högteknologiskt så där tycker jag definitivt att man kan spara in lite pengar och handla billigt. Det är bättre att lägga pengarna på andra båtsaker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Maj , 2007 Förmodligen inget fel på dessa, med det priset kan man ju kosta på sig nya lite oftare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 28 Maj , 2007 Biltemas fendrar ligger högre i pris än Erlandsons... Erlandsons har dessutom både vita och mörkblå fendrar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ljud 7 Postad 28 Maj , 2007 Här var det snabba ryck! Tack för tipsen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ljud 7 Postad 28 Maj , 2007 Inte enligt deras katalog, om jag förstod saken rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 28 Maj , 2007 Jag brukade handla mycket hos Erlandssons Brygga när jag hade båten i Stockholm. De brukar ligga bra till Prismässigt. Problemet för de flesta av oss är ju att de bara har två affärer - i Stockholm, och ingen postorderförsäljning. Men vi har ju Hjertmans och naturligtvis Biltema. Köp stora fendrar och ett par ännu större. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 28 Maj , 2007 De har kampanjpriser på fendrar nu under våren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 28 Maj , 2007 Brukar inte köpa mycket på Biltema efter allt som gått sönder direkt.. Men fendrarna som jag köpte där inför förra säsongen har faktiskt hållt riktigt bra. Nu mera köper jag bara deras dyrare verktyg och icke förslitningsdelar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser