Terrafobica 68 Postad 22 Maj , 2007 Varför låstes denna tråd? Fråga: För de som funderar på att köpa ny motor. OBS LÄS OCH SPRID. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 24 Maj , 2007 hmmm....är inte ordet fritt ? det var en intressant tråd. Senast ändrad av AudiTQ | 24 maj 2007 | 13:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 206 Postad 24 Maj , 2007 Ordet i ett forum är aldrig fritt, utan det är ägaren som ansvarar för vad som står där. En infekterad debatt mellan en köpare och en säljare som har olika syn på hur något gick till skulle jag inte heller vilja ha på mitt forum. Men varför inte skriva ett mail till MG och fråga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 24 Maj , 2007 Det var en intressant diskussion och man hade ju kunnat låta tråden vara öppen tills problemet blev löst. Visst, nivån ska hållas seriös men det tyckte jag den gjorde. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ljud 7 Postad 25 Maj , 2007 Inte för att verka synisk, men forumet har väl sponsorer som gör det möjligt för forumet att finnas? Sen kan man ju dra vilken slutstats man vill, av detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser