Olle71 0 Postad 21 Maj , 2007 är prisvärd Är det nån som har nån erfarenhet av den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 22 Maj , 2007 Den är ett elände att veva på, iom att knapen/veven sitter som den gör. Det funkar i småsjöar där man fiskar från småekor. Då kan det vara prisvärt. Ska du använda den som en vanlig rigg vid ex.vis laxfiske är den värdelös. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thoan 0 Postad 31 Maj , 2007 har sådana när jag trollar på Vänern fungerar, lite problem med att veva i bland men inga storaproblem. Jag tycker de är prisvärda och fungerar till det jag har dem till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olle71 0 Postad 1 Juni , 2007 Har beställt en,Tänkte använda den till sakta röding fiske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 4 Juni , 2007 Lycka till... rödingfiske sker ju i allmänhet på djupet, och att veva 5-6 kilosvikter ett antal tiotal metrar med laketrollern blir INTE kul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser