ubbe62a 0 Postad 21 Maj , 2007 Hej på er! Jag har tittat på att köpa gps/lod från USA men det känns så osäkert så jag har beställt ett lowrance X52 här hemma istället, nån som vet om det e ok gärna positivt o negativt. M.v.h Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 21 Maj , 2007 Din sökning på ekolod gav nedanstående resultat Visar 1 - 50 av 499 ämnen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 21 Maj , 2007 Och så???? det finns inte en ang.lowrance x52. urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 21 Maj , 2007 Din sökning på x52 gav nedanstående resultat Visar 1 - 4 av 4 ämnen finns nog mycket info på dessa trådar. själv har jag billgast möjliga med de finneser och ljudlarm jag behöver, garmin 140 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 21 Maj , 2007 Ok ! sorry jag lät besk. Jag ska göra ny sökning. Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 21 Maj , 2007 Jag har en färgkombiplotter Lowrance LMS 334c. Funkar kanon. X52 är ett bra lod som du med all säkerhet blir nöjd med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 21 Maj , 2007 Tack för det svaret Gesse. Ja jag behöver det för fiske och att se grund ock med mitt följer fartgivare med, inte att det e så exakt men än då. urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bridgeman 0 Postad 23 Maj , 2007 Köpte ett ekolod i våras i USA ett Eagle fishmark 320 tjänade 1995 kronor på detta. Nackdelen är att manualen är på engelska men det går att beställa svensk manual från navpoint. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 23 Maj , 2007 Hej! är det ett färglod det? Jag känner mej lite stressad för jag har tänkt att lägga i till helgen och då vill jag montera lodet före iläggning, jag funderar på hur jag ska göra med kabeln från givaren eftersom den går genom akterspegeln, men det löser sej nog. Urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 23 Maj , 2007 spikade min med vanliga kabelhållare längst träplattan på akterspeglen och sen in via styrvajeren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 23 Maj , 2007 Hej! ja men min är genomgående i akterspegeln så min oro är för hur jag får i genom kontakten, och de brukar ju vara av den gjutna sorten. Men det kanske går att skarva kabeln?? Jag får se hur det ser ut när jag river ut det gamla. Har du gjort många turer med båten än Nikitalord??(eller ska jag säga ankan)HE HE. urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 23 Maj , 2007 Nyss kommit hem efter en heldag, 15 grader i vikarna redan nu, och även ut till där det är 3-4 meter djupt. Varit ute nästan varje dag dels med ungar och dels som egen avkoppling en tal bok på soldäck och låtit vinden föra mig vart den vill. När det regnat så bara i med ankaret och legat i soffan och myst till kluckandet. Lurar på att ordna till lite solvärme vatten till disken och en ny motorkåpa rejält ljudisolerad i durkplåt så klart man har ju blivit lite avundsjuk på dessa tysta 4 taktare. Verkar vara mycket stor fisk i år om man ska lita på lodet. Glömde ta med följande i min garanti lapp stod det nog att garatin inte gällde om det fanns skarvar eller åverkan på kablen, det var därför jag spikade min över kant på aktern istället för att kapa av någon av de klumpigt stora kontakterna. Senast ändrad av nikitalord | 23 maj 2007 | 18:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 23 Maj , 2007 Hej! det lät härligt du.. Det var bra info ang. kabeln. ska bli gott o komma ut o få njuta på sjön igen och kasta efter både gädda o aborre. Urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser