CalleN 2 Postad 21 Maj , 2007 Hej alla glada! Vill bara tipsa er om ett amerikanskt företag som säljer billiga ersättningsblock. www.rapidomarine.com köpte själv ett block från dom och jag e mycket nöjd. Jag nämner inga namn men företag som säljer USA grejor online påstår att just deras block e de bästa de e fyrbultade marinblock, mm. Jag tror inte ett dugg på de, antagligen är blocken renoverade på samma fabrik. Så varför betala dubbelt så mycket? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ss2100 0 Postad 21 Maj , 2007 Tackar det är alltid bra att veta var man kan få tag på grejer billigt och snabbt. Väldigt förmånliga transportkostnader! Ny motor med toppar för under 20000kr. Vi borde samla ihop en länksida med nätbutiker här på Maringuiden så det skulle vara lätt att hitta prylar när man behöver. Eller vad tycker ni andra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 21 Maj , 2007 Glöm inte att du måste betala bl a MOMS på grejorna också, så lägg på 20%. Sedan kan ju transport och eventuella tullar tillkomma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 21 Maj , 2007 Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ss2100 0 Postad 21 Maj , 2007 I priset är både moms tull och frakt med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 12 Juli , 2007 Jag har varit i kontakt med de. Och de verkar väldigt seriösa!!! Det blir beställning där ifrån om ca 1månad när min båt landar hemma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser