Rosjo 0 Postad 20 Maj , 2007 Någon som monterat ekolodgivaren på plaströr eller dylikt för nedsänkning från relingskanten från båten när man vill använda det. Dvs slippa montering på akterspegeln, eller borra hål. Erfarenheter? Är iden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 20 Maj , 2007 Fungerar säkert. Ett alt. är att du monterar givaren på ex ett aluminiumstag som du sedan fäster högre upp på akterspegeln(ovanför vattenlinjen). Kan limmas mot akterspegeln nertill... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olle71 0 Postad 20 Maj , 2007 En sån här?? http://regalmarin.shopsystem.nu/product.asp?product=6291 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rosjo 0 Postad 21 Maj , 2007 Man tackar precis vad jag sökte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thomasd 0 Postad 22 Maj , 2007 det lättaste är att montera givaren inne i båten. ta en stor klick silicon och tryck dit aktergivaren mot skorvet bara. se till att givaren ligger i våg. jag har gjort det på min aluminiumbåt och den är 5mm i skrovet, funkar hur bra som helst.. inga onödiga hål i din båt. då slipper du göra något, bara starta fiska och stänga av, med andra ord skita i ekolodsgivaren... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser