knoptoken 0 Postad 19 Maj , 2007 Tja,,Fick höra idag att Slagsta macken inte kommer och öppna i år....nån som vet om det stämmer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahelsing 0 Postad 19 Maj , 2007 Jag tankade där förra helgen, så det är nog inte sant..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 19 Maj , 2007 Ok! då är jag fel informerad,tack det va skönt och höra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kungsholmen 0 Postad 20 Maj , 2007 Du kan ju alltid ringa å kolla först.....08-53177788 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan 17 Postad 20 Maj , 2007 tjeeeeeenare,du kan ju alltid tanka hos flottiga Reine me kastluggen annars..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 20 Maj , 2007 lite långt micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan 17 Postad 20 Maj , 2007 Jo,,men han e ju sååååå trevlig ju,så det kan ju vara värt det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
janne_fri 0 Postad 20 Maj , 2007 Jag var där 2 gånger förra sommaren då hadde de slut på 95 oktan så jag kan tänka mig att dom har problem med bank, säkerhet eller någon annan form av likvidetet. /Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogden 36 Postad 20 Maj , 2007 Sagsta macken är i dåligt skick och skall förmodligen bytas ut dom letar efter ny o Janne har fel det är inget fel på ekonomin Problemet med att soppan tar slut är att många tankar där och dom rymmer inte så mycket Fogden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser