Aandreass 0 Postad 19 Maj , 2007 Hittade detta på Blocket, tror inte att den här bilhandlaren får lätt att sälja med denna annons.. http://www.blocket.se/vi/11981516.htm?ca=10_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
keihin 0 Postad 19 Maj , 2007 Det är väl bra att dom är ärliga så man inte åker lång väg i onödan? Men kan hålla med om att när det ändå är en handlare så kunde han ju kosta på att fixa skadorna, han skulle nog tjäna på det! Beror ju dock på vad det är... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wahlis 23 Postad 19 Maj , 2007 Jag tror nog att han fått det hela om bakfoten, visst Ford äger Volvo men det där är ingen Ford vad jag kan se, men det kan ju vara fel på min syn. Om du frågar de som ägt en S40 så lovar jag dig att de inte anser att den har lastutrymme som en kombi heller. /Wahlis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
teebees 1 Postad 19 Maj , 2007 förra ägaren försäkrade att det var en ford.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser