micke747 0 Postad 17 Maj , 2007 Hej. Mitt OMC drev har 2 små hål på högra sidan, ett sitter till höger om vattenintaget och det andra sitter under vattenintaget. På det undre kommer det ut olja, först kom det lite vatten och nu ljus och fin olja?? Jag bytte aldrig olja i vintras utan upptäckte detta nu när jag skulle byta... vad kan ha hänt? kan inte vara riktigt bra va!?!? :-( HJÄLP/// micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 18 Maj , 2007 Nä - så bra är det ju inte. Det största problemet är att där oljan kommer ut kan vatten komma in. Vårt Alpha Gen 2 -drev läckte olja förra sommaren och ligger just nu nerplockat hos en mekaniker för byte av alla tätningar. Räknar med att få hem båten i nästa vecka - drevet blir förhoppningsvis tätare och jag lär bli mindre tät . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke747 0 Postad 18 Maj , 2007 Hmm Okej.. Hur skall jag gå till väga, lyfta bort drevet och lämna in? Snyft! Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke747 0 Postad 22 Maj , 2007 ingen som har några tips??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
edtmark 0 Postad 14 Juni , 2007 Kan kanske vara packningen vid skruven som är dålig? Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser