AudiTQ 1 Postad 14 Maj , 2007 Hej på min nyinköpta Buster XL så beställde jag montering av Nautilock Gen IV startspärr och där följde det med 1 (!) dekal som jag satte på vindrutan- men man vill ju sätta någon på motorn också! Min fråga är, kan man beställa fler dekaler ? mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 14 Maj , 2007 Tjenna. Klart du kan beställa fler dekaler. Ja skulle börja med att höra av mig till försäljaren som i sin tur kan be sin leverantör om ett par extra dekaler, annars så får du kontakta KGK om det e en defa startspärr eller Johan på Marin protect. Han tillverkar den nyare generationen av startspärrar, tror det e en sån du har. Verkar väldigt konstigt minst sagt att du bara fick 1st, när ja monterade startspärrar för så var det alltid minst 3st till varje båt. Lycka till. Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 14 Maj , 2007 Fick 3 nautilock dekaler till min startspärr (fast det är en BoatGuard 201 som i strikt mening ej är en Nautilock). Men den gick i alla fall under namnet Nautilock i papperen från montören. Funktionen som startspärr är densamma. /Bo Senast ändrad av bossee | 15 maj 2007 | 10:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 15 Maj , 2007 Fick bara med en, tyckte oxå det var lite snålt :-D Har kollat Marine Protects prislista och en ny dekal kostar 14 kr moms. Det är ett Nautilock Gen 4- vad nu som är skillnaden mot gen 3. Senast ändrad av AudiTQ | 15 maj 2007 | 10:31 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 16 Maj , 2007 Bosse, det stämmer bra att det e stor skillnad på nautiloc och boatguard startspärrar. mkt mindre utveklat än BG grejer.. Vad som skiljer mellan gen 3 och 4 e inte mkt så vitt ja vet. Ring Johan på marine protect och säj att du ska ha ett gäng dekaler till. Han har nog inget bekymmer med det. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser