MagnusKra 0 Postad 4 September , 2006 Här kommer några bilder på Distans90an i Halmstad, tagna i Juli i år. /Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MagnusKra 0 Postad 4 September , 2006 Bild 2 av 4 /Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MagnusKra 0 Postad 4 September , 2006 Bild 3 av 4 /Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MagnusKra 0 Postad 4 September , 2006 ...och så nr 4 av 4. /Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
figge1982 0 Postad 6 September , 2006 hej ser era katamaraner! vill bara tipsa om marströms kattor dom kostar mer men är som F1 bilar på sjön!! marstrom.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_Bursvik 0 Postad 22 November , 2006 Nu kan jag ge mig själv information och erfarenhet för NU har båtuslingen varit i vattnet ända sedan slutet av juli. Efter 6-7 år på land i norra Göteborg, en stillös transport på vattnet till Gottskär och 3 år på garageuppfarten blev det till slut riktig sjösättning, några månader på svaj i Gottskär och flera timmars segling på fjorden. Det är ingen racer men nog går den fortare än de flesta äldre enskrovare och den är betydligt läckrare. Nu skall jag skaffa större och riktigare storsegel, förstärka det som har sviktat och permanenta alla uppfinningar och provisorium. Så nästa år får ni huka er på Kungsbackafjorden med omnejd. Bilden från upptagningsdagen 3 Nov. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chibbe 0 Postad 22 Juni , 2008 Gammal tråd men tänkte lämna ett tassavtryck iaf... Distans 90ian i halmstad kommer att läggas i vattnet under kommande vecka och segla hemåt dvs Uppsala där hon hamnade redan för c:a 25 år sedan och då via min far. Det är inte myket med henne idag men hon kommer att rustas upp under sommaren och nästkommande sommar. Som segelbåt så är hon helt underbar det är bara synd att omständigheter har gjort att hon förfallit som hon har. Men kan lova att det är en kul båt att segla med massor av själ i. Det ska bli en spännande seglats och ingen kanalkörare utan hela vägen runt. med tanke på skicket som hon är idag så får vi se vart vi landar.. Om det är någon i Halmstads trakterna som har ett sprit/gasol kök till salu till vettig peng så är jag helt klart intresserad. då kan man nå mig på telefon: 0738230546 MvH Jocke Senast ändrad av Chibbe | 23 juni 2008 | 00:33 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pheubus 2 Postad 27 Juni , 2008 Ligger en distans 90 uppe på blocket just nu: http://www.blocket.se/vi/16735817.htm?ca=11_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
planetfreddie 0 Postad 27 Juni , 2008 Nå skal jeg selge min Distans 52. Den ligger i Norge /Drammen. Bilder ser du over her fra oppusingen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
planetfreddie 0 Postad 16 April , 2009 min båt er fortsatt til salg ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser