_Trinity_ 1 Postad 12 Maj , 2007 Undrar bara om någon köpt deras båtstolar dom fått i sortimentet, är det något att ha? Dom ligger ju klart bra i pris, men har inte haft möjlighet att titta närmare på dom då närmsta butik ligger 30mil bort. //Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Trinity_ 1 Postad 13 Maj , 2007 ingen? länk till dom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captain 0 Postad 13 Maj , 2007 Jag skulle nog inte köpa på biltema Deras grejor bruka gå sönder innan man hunnit hem Mvh Captain Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 13 Maj , 2007 Kan bara hålla med om det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Trinity_ 1 Postad 13 Maj , 2007 mmm, har ju dessvärre sånna erfarenheter jag med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StefanSD 0 Postad 13 Maj , 2007 Instämmer med föregående helt o hållet....som alltid, man får vad man betalar för. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 27 Maj , 2007 Kan ju bara säga att dom är små, så små att det är knappt värt att titta opå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Trinity_ 1 Postad 27 Maj , 2007 Ok så pass alltså, ja då kan man ju spara bensinpengarna för att titta på dom. /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cejie 1 Postad 27 Maj , 2007 Jag håller inte riktigt med alla övriga om att allt på Biltema är dåligt. Jag har hittat många bra saker. Däremot kan jag hålla med tidigare inlägg om just det stolarna, de är små, väldigt små. Reagerade på dem när jag var på Biltema häromdagen. Förstår inte hur någon förutom ett barn skulle kunna sitta på dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 27 Maj , 2007 Stolarna är ju byggda av och för kineser... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 28 Maj , 2007 Köp dom som barnstolar om ni har barn!!! Och nä, allt på Biltema är inte skräp... Faktum är att grejerna blir bättre och bättre! Det var många år sen ALLT där var skräp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 28 Maj , 2007 Jo det är sant. När det gäller syrafast skruv och mutter är det ingen som kan komma i närheten av Biltemas priser. Likaså var deras billiga oljebytarpump kanonbra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser