Dagodfather 0 Postad 12 Maj , 2007 Jag har en flipper 450 sporting som jag söker skrovnummer på. Någon som har förslag på vart de kan ha gömt det någonstans? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaDoP 0 Postad 12 Maj , 2007 Jahadu, Hade samma problem som du med min 630 från 94. Jag har trots extrem genomgång av båten ännu inte funnit något. Tveksam om det finns något faktiskt, eller så har dom gömt det grymt bra. En uppgift jag fick var att numret skulle stå på akterspegeln, styrbords sidan vid gummilisten. Där fann åtminstone jag inte något, kanske finns under listen, men den vill jag ogärna kränga av? Försäkringsbolagen accepterar vanligtvis att man inte lämnar skrovnr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_H 0 Postad 12 Maj , 2007 Hej På min flipper så hittar jag skrovnummret på babordsida längst bak men det är flipper 535 gt. se bif.bild Senast ändrad av Anders_H | 12 maj 2007 | 19:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser