joben 0 Postad 11 Maj , 2007 Hej, Är det någon som har testat Lowrance 5150c ? Vad är bra, dåligt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 24 Maj , 2007 Är också intresserad av att höra vad som är bra, dåligt på denna ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joben 0 Postad 24 Maj , 2007 Jag har beställt en Lowrance 5300. Det blev en sådan istället för 5150c. Jag vill kunna koppla in en bränsle flödesmätare. 5150c stöder inte detta. Jag har inte installerat den ännu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 28 Maj , 2007 Jag beställde en 5150c då jag inte är i behov av en bränsleflödesmätare m.m. Köpte du till Navionics sjökort ? Har inte installerat min då jag inte fått den än. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joben 0 Postad 28 Maj , 2007 Jag köpte Navionics Gold sjökort Sverige Öst. Senast ändrad av joben | 28 maj 2007 | 11:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 28 Maj , 2007 Okej, det gjorde jag också. Tycker det verkar bra- har bekanta som använt Gold- fast på västkusten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser