flood 0 Postad 11 Maj , 2007 Hej. Jag har ett litet problem det är så att min motor går några meter sen börjar den att slira på växeln, har någon varit med om detta eller vet vad det kan vara vor jag hemskt tacksam för svar.Det är en mercury 500 årsmodell osäker Tack på förhand. Senast ändrad av flood | 11 maj 2007 | 20:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nordin 0 Postad 11 Maj , 2007 Skulle ha haft lite mer felsymptom för att bättre kunna tipsa dig men det kan vara så att gummibussningen som är vulkad i propellernavet är slut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 11 Maj , 2007 Det är säkerligen prop.bussningen. Går den på tomgång, men slirar när du drar på gas? Vad jag vet finns det ingenting i en vanl utombordare som ger symptomet du frågor om, mer än proppen. Ställ dig i vattnet bakom båten, och prova att vrida proppen med växeln i. Då ser du vad som rör sig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flood 0 Postad 11 Maj , 2007 Tack för svaren, ska kika på det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser