rillez 1 Postad 10 Maj , 2007 efter mycket om o men så har det äntligen blivit dax att bevista staden göteborg o hämta min nya båt som beställdes i samband med mässan där.den är ungefär en månad försenad dmen va gör det just nu.hahahaa fridenzzzzzz rillezzzzzzzzzzzzz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 10 Maj , 2007 Grattis Rillez från maringuiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 Maj , 2007 Nu väntar vi bara på fortsättningen....ett bra och uttömmande inlägg om hur första turen gick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 10 Maj , 2007 tackar det känns ganska bra just nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 20 Maj , 2007 hej på er nu är skutan invigd.gick som en dröm sjösatte på smögen o körde ca 40 nm.nu står en på trailern på gården en massa saker ska fixas värmaren spöhållarna elriggarna stereon samt en liten ombyggnad av köket till ett tvålågers i stället för en låga.ska även slänga ut glasbordet i ruffen o göra ett nytt av teak som man kan fälla ut som ett slagbord så man får lite mer plats när man går fram o tillbaka i båten.men i stort sett det hela är jag jättenöjd med båten sjöegenskaperna är underbara jämfört med min gamla flipper.testade lite på toppfarten oxå o strax över 32 knop med 5 vuxna o tre ungar i båten o det var faktiskt lite mer än jag trodde.ska skriva en utförligare rapport när jag testat den hemma i sjön här.fridenzzzz rillezzzzz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser