Gå till innehåll
fredag 10 januari 2025
rillez

NU E DE DAGS

Rekommendera Poster

efter mycket om o men så har det äntligen blivit dax att bevista staden göteborg o hämta min nya båt som beställdes i samband med mässan där.den är ungefär en månad försenad dmen va gör det just nu.hahahaa fridenzzzzzz rillezzzzzzzzzzzzz

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu väntar vi bara på fortsättningen....ett bra och uttömmande inlägg om hur första turen gick.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tackar det känns ganska bra just nu2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej på er nu är skutan invigd.gick som en dröm sjösatte på smögen o körde ca 40 nm.nu står en på trailern på gården en massa saker ska fixas värmaren spöhållarna elriggarna stereon samt en liten ombyggnad av köket till ett tvålågers i stället för en låga.ska även slänga ut glasbordet i ruffen o göra ett nytt av teak som man kan fälla ut som ett slagbord så man får lite mer plats när man går fram o tillbaka i båten.men i stort sett det hela är jag jättenöjd med båten sjöegenskaperna är underbara jämfört med min gamla flipper.testade lite på toppfarten oxå o strax över 32 knop med 5 vuxna o tre ungar i båten o det var faktiskt lite mer än jag trodde.ska skriva en utförligare rapport när jag testat den hemma i sjön här.fridenzzzz rillezzzzz

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...