mae222 5 Postad 9 Maj , 2007 Mina elektriska lenco trimplan har läckt in vatten och nu har jag slittit i sär den ena som har lagt av. själva armen till kolen i elmotorn hade brunnit av med kortslutning som följd. Var kan man hitta en ny liten el motor ? ser ut ungeför som en motor till en störe radiostyrd bil ,nån som vet vad som skulle passa ? /Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kungsholmen 0 Postad 9 Maj , 2007 Hej! Har Lenco jag med, testa med ELFA dem kanske har eller vet var man hittar motor,n. Lycka till å glöm inte att meddela hur det gick...säkert fler som vill veta. mvh/Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fiskgjusen 0 Postad 11 Februari , 2009 Vad är det Du säger? Går det inte att få tag i reservdelar???? Sök rätt på generalagenten i Göteborg!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fiskgjusen 0 Postad 11 Februari , 2009 Glömde skriva under..min undran om reservdelar....sök generalagenten!!!! Fiskgjusen Marcus i Jämtland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser