AndersHj 0 Postad 9 Maj , 2007 Hjälp, för mycket grubblerier har gjort att jag fastnat i ett Aftonbladet vs Expressen-lägeSkall köpa/montera en diesel-luftvärmare i en Minor 750 men kan inte bestämma mig om jag skall välja Wallas 30D eller Eberspächer D2.Någon som kan tipsa en villrådig typ! Kanske någon som har någon av nämnda värmare. Har sökt runt på forumet men det mesta verkar röra sig om äldre fotogenvärmare modell Wallas 1000, 1300 1800 osvTacksam för tips.Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 9 Maj , 2007 Hej,en sak kan du va säker på,wallas tar minst ström,det brukar va viktigt i en båt,dom äldre som du kallar dom. Ebern,luftblåsare tar ganska mycket,därför att den slocknar o tänder hela tiden Senast ändrad av Gusta | 09 maj 2007 | 14:27 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThomasS 0 Postad 9 Maj , 2007 Hej! Finns ju webasto också, håller precis på att skruva in en sån i min båt! //Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser