Jonte68 0 Postad 8 Maj , 2007 Jag och några kompisar tänkte ta med båten till Gullmarn i sommar och fiska. Så jag undrar om det finns någon som har lite info om bra gästhamnar och om hur fisket är där. Mvh Jonte68 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_21 0 Postad 8 Maj , 2007 Jag fiskar mycket i gullmarn har båt i skredsvik på sommaren är makrillen väldigt på huget eller har vart dom senaste 2 åren dom har ju inte kommit in riktigt än men dom är inte långt borta .Sen har du även bra torskfiske utvid bergen med skredsvik. men gästhamnar är jag lite dålig på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_21 0 Postad 9 Maj , 2007 vet ett ställe som dom hur ut stugor. Och båt tror jag ingår i stugan om du vill slippa ta med egen båt. här har du adressen http://home.swipnet.se/parkenshytter/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 9 Maj , 2007 I Fiskebäckskil finns Lyckans Slip, en gästhamn med ett gott rykte. Mvh Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 9 Maj , 2007 Och vad är det för fel på Lysekils gästhamn...Stefan Det är väldigt många som fiskar vid gästhamnen i södra hamnen. Från pontonerna där brukar dom få makrill, torsk bla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonte68 0 Postad 9 Maj , 2007 Tack för tipsen. Stugorna var klart intressanta, tack för tipset Peter_21 /Jonte68 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser