hace1 0 Postad 6 Maj , 2007 Vet någon vad dom markerade hålen på bilden är till för? Det nedre kom det vatten ur när jag körde motorn med spolmuff, är det normalt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hace1 0 Postad 7 Maj , 2007 Ingen som vet? det vore kanon att veta innan jag lägger i båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 Maj , 2007 Jag kan inte säga nåt om ditt drev, men jag har liknande hål på min utombordare. Dessa är till för att evakuera kylvattnet och precis som för dig så strålar det vatten ur dom när jag kör med spolmuffen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 7 Maj , 2007 Så ser det ut på mitt Alpha drev oxå..och det kommer ut vatten när jag kör med spolmuff..bara och sjösätta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
monkeybusiness 0 Postad 7 Maj , 2007 Det är dränerings hål när du tar upp båten så rinner det tomt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hace1 0 Postad 8 Maj , 2007 Tackar för det, iläggning på torsdag. Trevlig båtsommar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser