slproject 0 Postad 6 Maj , 2007 Letar ny styrpulpetare... mina önskemål är:Prio 1 - minst 4,40 M - bra sjögång, stabil - 40-70hk - fast monterad pulpet, inget eftermontage Prio 2 - snygg, sportig design - bra förvaringsutrymmen - mittpulpet Ska användas mest för fiske. Prislapp runt 50 Har tittat på t.ex. Bella 440R och den designen tilltalar mig. Tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mick 0 Postad 6 Maj , 2007 Jag kör en Askeladden 450 SX som är en dubbelpulpet-båt. Har en Yamaha 40 på och med denna går den mkt bra med fyra vuxna. Stadig under gång och vid stilaliggande. Har dessuom betydligt större djup invändigt än Bella 440 vilje är bra vid fiske. Enligt de annonser jag sett på blocket bör den passa i din budget. Bild finns i min sjöbod. /Micke Senast ändrad av Mick | 06 maj 2007 | 21:43 Senast ändrad av Mick | 06 maj 2007 | 21:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slproject 0 Postad 6 Maj , 2007 Tack för tipset, den ser bra ut! skulle mycket väl kunna tänka mig en sådan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captwille 0 Postad 20 Mars , 2011 Tja, orkade inte skapa en ny tråd, men jag har köpt en Bella 441 R -11 med 40 hk -11 EFI Mercury vilket ska vara max på den båten i motorstyrka vad tror ni jag kan förvänta mig för hastighet säljaren säger runt 30 knop vilket jag tycker låter rimligt men vill ändå höra eran åsikt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
OlaPet 0 Postad 21 Mars , 2011 Varför inte titta på en Sandströmbåt, dom har ett flertal styrpulpeter att välja på och håller hög kvalitet, robusta båtar i olika prisnivåer, dessutom kan du nog hitta en sprillans ny med motor runt nämnd summa. www.sandstrominnovation.se MVH Ola Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 21 Mars , 2011 3st inlägg och alla handlar om hur bra Sandström är.. Bara en fråga.. jobbar du där? Dessutom så har ju captwille redan köpt en båt... ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captwille 0 Postad 21 Mars , 2011 Jo den e köpt men har kollat runt lite och det verkar ligga runt 30 hk ska bli kul med sjösättning :D:D En annan sak höjbarafunktion på motorn TILTsystem brukar väll vara standard hos bella boats? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
OlaPet 0 Postad 24 Mars , 2011 Hej igen! Ok, missade den detaljen, att han redan köpt. Och sedan, om jag jobbar där, svar nej, jag jobbar i Sundbyberg stad. Om jag hade kvalifikationerna skulle jag nog tycka det vore roligt att jobba där men nej, jag kommer aldrig lyckas med det. Däremot är jag förtjust i vettiga bruksbåtar som inte kostar en förmögenhet. Har själv köpt en 560 mittkabinaren. Soliga hälsningar Ola Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser