Lamon 1 Postad 10 Maj , 2007 Jag tror ni får det trevligt där... Kanske tar en gir dit oxå !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 10 Maj , 2007 ge fasen i mimmi pigg bara.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 10 Maj , 2007 Nä nä,,, Det är ju henne jag vill åt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 10 Maj , 2007 Ja, den där lilla prickiga kjolen, putande läpparna och klackdojjorna... Får mig att tänka på Steve på något sätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 10 Maj , 2007 Lyssna inte på Peter...han tänder till o med på en damcykel..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 15 Maj , 2007 Är det så fel..? Kära dr Steve. Jag tänder på damcyklar. Herrcyklar gör inget för mig. Är jag normal? ps Jag är inte snipaägare, som ju är helt normala enligt översta inlägget Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 15 Maj , 2007 mest relevant är fråga två och svaret är nej och då har ni även svaret på första frågan dvs de åker inte snipa eftersom de är normalt funtade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Maj , 2007 Dra inte alla över en kam bara för att du tycker Lamon är dum, det finns många trevliga snipisar på forumet, och snippor också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 16 Maj , 2007 Jag tycker inte han är dum, jag bara roade mig med att märka ord i fråge formuleringen, tror nog snipor är trivsamma båtar, alla båtar är nog bra på sitt sätt och i rätt element, min bonkar och slår i vågor men man kan istället rent av parkera den på land och använda den som stradhytt, en snipa i långgrunda sjöar då lär man bli blött om fötterna och trötta benen av allt vadande och bärande när familjen ska leka på sandstranden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser