TheStaff 0 Postad 4 Maj , 2007 hej! Är det någon som vet någon firma som tar emot äldre utombordare för service. Jag har fått en Mercury 50hk årsmodell 70-80 som enl. förra ägaren går toppen men jag som är ny på sjön skulle vilja ha den snabbt genomgången så jag kan iallafall inbilla mig att den inte kommer gå sönder mitt under iallafall första turen. Sthlm med omnejd är toppen. tackar på förhand lite artigt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebbersten 0 Postad 4 Maj , 2007 Kan bara rekomendera Bengt Ahls marin i Tyresö, det han inte värkar kunna om gammla motorer värkar inte värt att veta. http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=Ahls Marin, Bengt&geo_area= Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orchid 0 Postad 5 Maj , 2007 Kentys Båtsport På Ingarö ute på Värmdö... Han är Expert på gamla Mercury motorer... Säger som förra Det han inte vet om din motor är inte värt att veta..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser