Base 0 Postad 4 Maj , 2007 Hej! Har en kabinlucka av märket Houdini som jag saknar tätningslisten till! Enda åf jag hittade är Erlandsons Brygga! Ringede upp , men det var tvärnit!! Dom kunde inte skicka listen, förklarade att jag har 90mil enkel väg och att jag inte kännde någon som kan köpa listen och sen skicka den till mig.. Skam den som ger sig!! Letade upp tillverkaren och kontaktade dom, vart hänvisad till(gissa)Erlandssons! Deras åsikt var att det ska kunna lösas med deras åf här, onödigt att skicka en gummilist från England när dom har en åf i sverige!! Kontaktade åf igen och berättade att jag varit i kontakt med tillverkaren och blevhänvisad till dem! Men fortfarande Tvärnit!!!! Mycket dålig sevice!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 4 Maj , 2007 Kanske finns nån här som bor nära som kan köpa o skicka den till dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 4 Maj , 2007 Det kanske finns en åf i något annat land som kan skicka en list? Norge, Danmark, Tyskland? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 4 Maj , 2007 Drygt folk finns det gott om! Har förvisso viss förståelse också, börjar de skicka till en så är ju risken stor att det får skicka till fler...Men bör ju finnas någon vänlig skäl som bor i närheten och kan skicka upp den. Du får la ge en liten slant för besväret! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Base 0 Postad 4 Maj , 2007 Jo, kan hålla med om det... skickar dom till en så... men, men.... Nästan så att man önskar att någon höst storm tar bryggan.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 4 Maj , 2007 Erlandsons Brygga har ingen postorder försäljning...Vad är det du ska ha? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 4 Maj , 2007 Glöm Bryggan! Här kan du köpa en Houdinilist per postorder: www.baad-motor.dk Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Masseman 0 Postad 4 Maj , 2007 Är det så att du inte får tag i en någon list så kan du skicka ett mail till mig så ska jag hjälpa dig. Jag kan åka till Erlandssons för jag jobbar inte alltför långt därifrån..//Masse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Base 0 Postad 4 Maj , 2007 Tackar för tipsen! Ska beställa listen i kväll! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 4 Maj , 2007 Tråkig historia, hoppas du får tag i din list. Jag vill också bara säga att jag tycker Erlandssons Brygga har väldigt bra service, iallafall vid dom tillfällen jag handlat där. Dom har ju sina regler att följa, dom säljer ju inte postorder så det är väl ganska självklart att dom inte skickar saker. Så någon storm behöver nog inte ta bryggan. Tack för ordet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tronnberg 0 Postad 5 Maj , 2007 Nu blir jag negativ igen! Återigen en marinhandlare som tydligen genom för höga marginaler inte behöver några nya kunder. Det här med att inte skicka listen till kund som bor 90 mil bort är i mina ögon enbart ett tecken på urusel service. Hade det varit en artikel som funnits hos närmaste handlare kan man förstå men absolut inte när man är ensam handlare i Sverige. Det är i mina ögon helt OK om Erlandssons hade sagt; OK vi skickar den till dig, men i och med att vi normalt inte skickar på postorder debiterar vi xx kr extra för det arbete som detta medför. Men att hårdnackat neka; USCH!! Börja handla alla era saker på internet ifrån andra EU länder eller USA så får vi se hur länge dessa goa handlare har kvar sin inställning till oss som kunder. Per Trönnberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser