Gå till innehåll
måndag 27 januari 2025
ljud

Flyttat leveransdatum.....

Rekommendera Poster

Skulle få min nya Bella 561 HT ca den 15e Maj. Idag fick jag reda på att den först kommer den 23e Maj:(

Vad innebär ca egentligen, få dom flytta leveransen hur som helst? Sommarn är ju kort liksom. Otroligt tråkigt att få detta besked, ni vet säkert hur det är att vänta på nåt nytt och kan man definitivt vänta för länge... För mig innebär ca - 2-3 dar. Nån som känner igen sig?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det innebär att kristi-flygare-helgen går åt skogen.. 6.gif\

Lider med dig.

Kan tänka mig att c:a innebär åtminstone ett par veckors diff. när det gäller så pass stora affärer som båtar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för det!
Men var går gränsen frågar man sig?
När är det INTE ok? 
Kan man göra nåt, eller är det bara att se glad ut? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

På mitt jobb får dom böta om dom inte håller leveranstiden. Då handlar det ju förstås om dubbelt större båtar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Här fanns ju inget exakt leveransdatum

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förvisso inte och hade det varit tex nåt tråkigare än en ny båt hade jag inte gnällt på innternet om det hela. Bara det att jag frågade säljaren om om lev. datumet upprepade gånger, fick svaret: Det ska inte va några problem. Just när det handalar om så pass stora pengar som det gör, tycker jag att dom borde säga nåt i stil med, att det går inte att svara på exakt. Men det är klart, då skulle dom inte sälja några båtar. Tycker detta tyvärr är ganska vanligt när man köper nåt som inte finns på lager.

Men visst, jag ska väl vara glad för att jag i huvudtaget KAN skaffa båt är bara lite trött på försäljare som förhalar. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag skulle få min nya örnvik 670 weekend i mitten av april o fortfarande ingen båt o dom kan inte svara riktigt på när jag får den heller.dom kanske ska ro den från polen vad vet jag hade först planerat att hämta den sista aprill helgen o sen flygar helgen men det kanske inte går det heller klart jag glömde ju fråga vilket år fridenzzzzzzzz rillezzzzzzzz

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppsan! Fy f-n vilket sätt, du borde ju ha fått båten fö länge sedan! Men då ska inte jag gnälla mer om den här saken.
Nästa gång jag köper båt ska be om skriftligt på exakt datum.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...