CalleN 2 Postad 2 Maj , 2007 Jag undrar om det är samma nyckel som går till kabindörren som går till starten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 2 Maj , 2007 Hej! Nej det är det inte, dock är de väldigt lika till utseendet. Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 2 Maj , 2007 Ok, tack för ditt svar. Vet du om det går att beställa en reservnyckel från Bayliner eller kan man köpa ett sånt lås som en reservdel någonstans? Om inte, har du eller någon annan ett förslag på hur man kan lösa detta med låset? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hafan 1 Postad 2 Maj , 2007 Kolla med en låssmed, dom flesta har nyckeltillverkning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 2 Maj , 2007 Hej! Vilken nyckel saknar du? Till tändningen går det att beställa nya nycklar till tändningen. Dock tror jag att det är enklare att beställa nytt tändningslås, tror de flesta marintillbehörsfirmor kan skaka fram den rätta för dig. In till kabinen går det nog inte beställa enbart nyckel, men lås kan du nog hitta bland dessa http://www.greatlakesskipper.com/searchproducts.cfm Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 2 Maj , 2007 Tack för din länk! Tyvärr kunde jag inte hitta ett sådant lås där. Om de e flera som vill komma med lite tips vore jag jätte tacksam, det är låset till cabindörren på bilden längre upp som saknas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser