mailmarie 0 Postad 2 Maj , 2007 Hej alla! Är det någon som kan hjälpa oss? Var kan man köpa marinplywood i jönköpingstrakten? Tacksam för alla tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Maj , 2007 Lägg ut frågan på träsnack så får du säkert svar, bryggsnack är det inte många som läser. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 11 Maj , 2007 Jag vet inte vad ni har för butiker i Jönköping men då jag köpt marinplaywood så har jag köpt det i någon välsorterad järnaffär... sist var det K-Rauta som fick ett besök. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonazz 0 Postad 19 Maj , 2007 Gå till en välsorterad bygghandel. Där bör det finnas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 19 Maj , 2007 bryggsnack läser nog ganska många tror jag. för det är ju nämligen samlingsnamnet för alla snack.. nu till frågan. med marinplywood menar du då sån röd formplyfa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser