Gå till innehåll
torsdag 23 januari 2025
Caribe

Paying crew Från Karibien till Sverige?

Rekommendera Poster

Nu skall min 53 fots segelbåt Blue Odyssey seglas hem till Sverige från Venezuela och Puerto la Cruz. Färden går via S:T Maarten, Azorerna osv till Mälaren. Kring månadsskiftet maj/juni skall vi vara på plats i Venezuela och förbereda under någon vecka innan vi kastar loss. Resan beräknas ta c:a två månader. Killar och tjejer välkomna att höra av sig om intresse finns. Alla betalar 300 kr/dygn, då ingår mat och dryck ombord, bränslen och kajhyror samt plats i en dubbelkabin.

Ring 070-4941542 eller skriv en rad på skipper@blueodyssey.info för mer information.

Pontus  

post-16019-1394235036,5049_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman

Hej!
Blandade nog ihop trådarna och båtarna.
Äre du skall mönstra ombord Pelle Fredriksson från Aspö och ni har tidigare seglat båten från New Zeeland
Mejla mig i så fall 
Hälsningar,
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag jobbar gärna som besättning. Jag är dock inte intresserad av att betala då jag i vanliga fall får betalt för att göra leveranser, tävla mm. Är det så att du är i behov av mer personal får du gärna höra av dig. Jag har tidigare seglat Farr40, Swan100, trimaran60, melges24, tp52 m.fl. I sverige, key west, fort laderdale, carribien, spanien, grekland, polen, danmark, finland, gotland mm. Har kust skepparn och dykcert. Mvh Emely 073-200 03 52 eller eh@activesecurity.se

Senast ändrad av Emely | 14 maj 2007 | 09:57

post-25936-1394235051,2786_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför skall jag betala 300 kr/dygn för att göra något jag kan få betalt för?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...