Westfjord26 9 Postad 30 April , 2007 Skulle vilja ha hjälp av en kunnig person en dag i min båt för att uppgradera elsystemet med skyllerm... grundsats och batteriövervakning, någon som vill tjäna en liten slant och hjälpa en medlem på forumet, lägg ett mail till mig i så fall. Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
folkatorparn 0 Postad 30 April , 2007 En så alert och hjälpsam viceamiral får säkert napp snabbt i dessa forum !Tack för uppsträckningen om hur det skall gå till... En enkel kadett kanske lär sig ett och annat om man får hålla på. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Maj , 2007 Det var inget illa ment Torparn, och jag hoppas du har rätt ang. napp på eljobb. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Maj , 2007 Jag har nu av en mycket aktiv medlem fått hjälp ( till självhjälp) som kommer att lösa mina frågor! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser