therk 0 Postad 28 April , 2007 Hej Har idag inhandlat min Garmin520 på SeaSea i Sthlm. Fick ingen svensk manual och inga fästskruvar med. Skall det vara så?? Hur har ni andra fått era svenskköpta Garmin? // Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 28 April , 2007 Jag tror inte manualerna är klara ännu, sa de inget om det? vilka skruvar saknar du, de små m-gängade? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
therk 0 Postad 28 April , 2007 Vet ej vilka jag saknar då det inte fanns några alls med. Den engelska manualen pratar om skruv med mutter och vanlig skruv men det var tomt. Kan väl iofs skaffa dessa var som helst, var mest nyfiken. // Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mr_moon 0 Postad 28 April , 2007 Tjena...om man läser på garmins svenska hemsida står det klart och tydligt att svensk manual ingår....så på dom bara!!!!! Mr Moon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
therk 0 Postad 28 April , 2007 Bra Då blir det ett återbesök i morgon. Kul Tack för era snabba svar. // Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 28 April , 2007 Jag vet att de precis börjat översätta till svenska nu och att manualer på svenska kommer snart På Erlandssons så berättade de att man skulle få manual i efterhand det brukar stå vad förpackningen skall innehålla i manualen och är skruvarna upptagna där så får du väl reklamera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 28 April , 2007 Det står inte på Garmins sida att det skall vara skruvar med i förpackningen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 28 April , 2007 Svensk manual i pdf finns att ladda ner från garmin.com https://buy.garmin.com/shop/store/manual.jsp?product=010-00610-00&cID=148&pID=8057 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mr_moon 0 Postad 28 April , 2007 Hmmm..måste säga att jag tycker det är lite dåligt att inte kunna fixa till manualerna innan produkten släpps......tänk om man skulle köpa tex en hyundai av en svensk återförsäljare och få manualen på koreanska..*S* Mr Moon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 28 April , 2007 Precis, det är upp till var och en om man vill vänta på manualer och uppdateringar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tronnberg 0 Postad 1 Maj , 2007 Varför skall vi handla av svenska handlare överhuvudtaget när vi numera tydligen t.o.m. själva måste ladda ner våra manualer ifrån amerikanska hemsidor?? Nä; köp GPSen på internet för ca halva priset och ladda ner manualen själv vilket man ju ändå verkar behöva göra. Per Trönnberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 1 Maj , 2007 Det som kan vara jobbigt är ju att du får skicka apparaten till England för garantireparationer Manual på svenska följer med apparaterna som levererats av Sportmanship, i vissa fall om de inte är färdigtryckta vid försäljningstillfället så får man den svenska i efterhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser