bssjop 0 Postad 28 April , 2007 det funkar att hänga på en Mercury 45hk med lång rigg på Crescent 525HT?? Tacksam för åsikter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beppo 0 Postad 29 April , 2007 det bör nog funka bra. men några jättefarter kan du inte vänta dig, runt 25knop skulle jag kunna tänka mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 29 April , 2007 Är det inte inombordare på den båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kallle 0 Postad 29 April , 2007 motorn sitter i en lucka. 45 hk funka kanon. ja har 40 gå bäst med trimfenor med 2 st i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
affi 0 Postad 29 April , 2007 Frågan är om den får plats, väldigt trångt i motorrummet. Sedan ska det väl vara kort rigg till den? /Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bssjop 0 Postad 29 April , 2007 Tack för era åsikter... Kort rigg är att föredra till denna båt men det funkar med lång oxå. Om det skulle vara någon som har en 2 cylindrig 30-50 hk som man vill bli av med så är jag intresserad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser