Albin-Anna 1 Postad 27 April , 2007 Hur många här skall till Skagen över Kristi Himmelfärd? (Steve borträknad - ska ju vara en båt som håller ;o) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 April , 2007 Har Gudstjänst den dagen nere i förpiken7Fader Steve Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 April , 2007 Och jag är på gudstjänst och biktar mig om mina drömmar......ooo Anna och dieselmannen, ha det bra i skagen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 29 April , 2007 Jag ska göra inträdesprovet för att bli munk den dagen så jag får oxå avstå... Men ha de gott o synda inte... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Albin-Anna 1 Postad 30 April , 2007 Trams! Ska synda utav bara f-n... Eller, vad räknas som synd? Har inget begär till min grannes nästa, men andra begär? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Maj , 2007 Hur många distans är det över från Göteborg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 2 Maj , 2007 har FI något slags årsmöte i skagen den dagen eller???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Maj , 2007 Kaxiga brudar väntar med svar ett par dagar, dom tillhör ju inte det intellektuella släktet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 6 Maj , 2007 Kan bara instämma !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Albin-Anna 1 Postad 16 Maj , 2007 Eftersom vi numera har tre båtar att underhålla och bli underhållna av så har jag inte haft tiiiid att svara på era under-bältet-inlägg Om en timma avgår vi, när kommer ni? Ser ni en snygg Skilsö med en lika snygg (del)ägarinna i så kan ni ju hoppa ombord o säga hej.Skepp Oboy! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Veglarn Postad 16 Maj , 2007 Nej lilla Albin-Anna, titta på antal inlägg så ser du att det bara är en massa gamla fula gubbar som snackar. Synd att ni inte träffas i Sthlms trakten så vi kunde ses. Kolla antal inlägg vad ung jag är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Maj , 2007 Peddovarning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 17 Maj , 2007 Har inte med ungdommen att göra, utan det är förningen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Albin-Anna 1 Postad 20 Maj , 2007 Hemkommen från Skagen frågar man sig...varför har ni båt när ni ändå bara sitter på forumet o kacklar. Inte en endaste MGare kom det...var det vädret som skrämde er sjöbusar ;o) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 207 Postad 21 Maj , 2007 Ahaaa, så om man inte var i Skagen var man hemma - där ser man... och jag som trodde jag var ute och seglade i Stockholms skärgård - vad lite man vet egentligen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser