_Trinity_ 1 Postad 26 April , 2007 Hej, antar nu när antalet inlägg på forumet minskar att alla är ute och antingen åker eller jobbar med båten, kan vi inte dela med oss av årets strappatser med lite bilder. Börjar med en bild härifrån Jämtland där våren äntligen är på väg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kungsholmen 0 Postad 26 April , 2007 Då tar jag Sandhamn för en månad sen!! Senast ändrad av kungsholmen | 26 april 2007 | 16:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Markos 0 Postad 26 April , 2007 Lägger upp ett par foton från 2 veckor sedan när vi hade premiärsegling i 3 dar på Bohuslän...Helt underbart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Trinity_ 1 Postad 27 April , 2007 Oj, vad skönt det ser ut!! Längtar verkligen till våren/sommaren. Hoppas komma ner till mälaren och lägga i båten några veckor i juli. långt till dess *suck* //Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Markos 0 Postad 29 April , 2007 Hej Just hemkommen från en kvällsegling med riktigt röd solnedgång och fullmåne som lyste upp efter solen dumpit ner i havet Se mer foton på min blogg! Senast ändrad av Markos | 30 april 2007 | 01:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Emely 0 Postad 11 Maj , 2007 En liten bild från Carribien med en swan 100. Fin fin bo båt. Vill segla mer och söker team som saknar en besättnings kvinna. Läs mer om mig i min sjöbod. Hör av er Emely 073-200 03 52 eller eh@activesecurity.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 14 Maj , 2007 Älsklingen i luften, på väg till sitt rätta element. 4e Maj. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
winga25 0 Postad 14 Maj , 2007 För vår del startade säsongen den 20 april, och det är underbart!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Trinity_ 1 Postad 15 Maj , 2007 Vad skönt det ser ut med alla sommarbilder, här uppe tog sommaren ett steg tillbaka igen. //Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 22 Maj , 2007 Ennu en båt sjäsatt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aandreass 0 Postad 22 Maj , 2007 Från årets andra båttur, den 12-13 maj. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Markos 0 Postad 22 Maj , 2007 Ett foto från helgen som gick... // Marko K www.markok.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orre72 0 Postad 24 Maj , 2007 Marstrand 5/5 2007 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 26 Maj , 2007 UTanför flakfort, öresund förra helgen. Underbart väder 20 och spegelblankt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 26 Maj , 2007 Nyhavn, köpenhamn den 14 april.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ss2100 0 Postad 24 Juni , 2007 Äntligen klart för sjösättning på midsommaraftonsmorgonen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ss2100 0 Postad 2 Juli , 2007 Och så här ser den ut vid båtplatsen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 6 Juli , 2007 Uddevalla 9 Juni... Västsveriges hittils varmaste sommarhelg.. 21 grader i havet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lengul 0 Postad 7 Juli , 2007 Torsdag kväll, Korpmaren utanför Tyresö, Stockholm Men vädret försvann Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 7 Juli , 2007 En segelbåt jag träffade på i Venedig förra veckanUndrar hur den är på kryss... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 8 Juli , 2007 Midsommarhelgen, Vänern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 8 Juli , 2007 Pirates of the Rivöfjord 9/6-07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 9 Juli , 2007 Motorhaveri, mitt på säsongen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arnold_s 0 Postad 9 Juli , 2007 Känns som länge sedan trots att bilden är tagen den 10 juni... vind och regn... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Goude 0 Postad 9 Juli , 2007 En skön sommar kväll... PS. Båten är till salu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aandreass 0 Postad 19 Juli , 2007 På väg hem efter vår resa i den finländska skärgården 17/06. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser