maxrelax 0 Postad 26 Januari , 2004 Hej på er. Vi har byggt om vårt forum. Vi är tacksamma om du kommer med synpunkter och förslag på funktion och layout. Maila oss på info@maringuiden.se eller ring på 0300-690680 vardagar mellan 08.00 - 17.00. Det går givetvis bra att svara på detta inlägg. Vi kommer att följa tråden med stort intresse Ps. Kom gärna in och besök oss på Båtmassan i Göteborg Monter B01:29 Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 2 Postad 27 Januari , 2004 Ser mycket trevligt ut - ett klart ansiktslyft! Båtguiden t.ex. är klockren - något man längtat efter länge! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Anders Postad 1 Februari , 2004 Jag tyckte förbaskat bra om det gamla upplägget på diskussionsforumet, men får jag bara lite tid på mig ska jag nog kunna vänja mig vid detta också. Det har ju trots allt blivit lite mer överskådligt nu, om än lite plottrigare och mer finstilt. Möjligheten att enkelt bifoga bilder till inläggen är en höjdare, särskilt för såna som mej som ofta skriver in korkade frågor till forumet. En bild kan ju ofta förklara saker och ting så mycket bättre än invecklade förklaringar. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 1 Februari , 2004 Hej, Har du provat funktionen bevaka ämne (dina och andras), den har blivit mycket omtyckt. (Obs, fungerar endast om man är medlem) mvh maringuiden.se :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mrsnoggen 1 Postad 1 Februari , 2004 Tycker forumet har fått ett rejält ansiktslyft bra jobbat !.. :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MS Ronja 0 Postad 6 Mars , 2004 Kanonsida tycker jag. Kul att snacka med andra som renoverar sina båtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser