Mercury-200 0 Postad 25 April , 2007 Ja, vad tror ni? Vilken är båtmotorn rolls royce. Vi pratar utombordare här. Jag tror att Evinrude/Johnson är båtmotorns rolls royce Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 25 April , 2007 Jag satsar på min Vire! Oh, vilken motor! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 25 April , 2007 tänker på nån gammal tändkula.fanns i flottarbåtarna när jag var barn tuff tuff tuff Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beppo 0 Postad 25 April , 2007 uutan tvekan mercury Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 25 April , 2007 Håller med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanOlov 1 Postad 25 April , 2007 Med båtmotorns Rolls Royce menas väl den som är och har varit mest välbyggd i klass med handgjord och håller bra kvalitet eller?? Hur kan man då påstå att mercury är det?? Kanske på senare år men knappast för ett antal år sedan... Mercury har ju sin nationaldag.. torsdagen innan påsk.. /Jan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 25 April , 2007 Skandia 13 A!!! feck han bare ölja o kylvan så går han hur länge som helst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 25 April , 2007 Det fanns en Rolls Roycs diesel i en fiskebåt på Björkö, tror den hette Sveaborg. Det var västkustens sämsta motor i fisket. Bara krångel och bekymmer, fast den sken gräddvit i maskinrummet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dunkelfink 0 Postad 26 April , 2007 Yamaha säger väl jag då (bara för att säga nånting alls) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Salstad 1 Postad 26 April , 2007 Självklart ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahaa 2 Postad 26 April , 2007 mariner,yamaha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kaptenkolja 2 Postad 26 April , 2007 Min erfarenhet är att Evinrude/Johnsson närmast motsvaras av Trabant eller Moskowitch. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nordin 0 Postad 26 April , 2007 Skanstullmarin som sålde Mercury på 70-talet annonserade den som utombordarnas Rolls Roy. Självklart så hade dom rätt redan då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seawolf 382 Postad 26 April , 2007 Får se om detta funkar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanOlov 1 Postad 27 April , 2007 Haha Det va ju lika bra träff som när Simca utsågs till årets bil i Europa! Gud vilket fiasko! /Jan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bakomfloetet 0 Postad 27 April , 2007 Evinrude...hoppas min hinner haverera innan garantin går ut... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser