Surr 0 Postad 24 April , 2007 Hur får jag tag i ett företag som fraktar segelbåtar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 24 April , 2007 kolla med denna, har kölficka på lastbilen o klarar segelbåtar: www.ghlyft.se Senast ändrad av Yadis | 24 april 2007 | 09:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 24 April , 2007 Det finns även trailers som man kan hyra som klarar mindre segelbåtar, här är ett exempel - men du får leta reda på nån nämre dig: http://www.marininvest.se/?f_avd=5&f_kat=33 Senast ändrad av Yadis | 24 april 2007 | 09:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RoundRobin 0 Postad 24 April , 2007 En lista med åkerier som sysslar med båttransporter finns här: /RR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 222 Postad 24 April , 2007 Kan du inte at en veckas semester och se flytten som ett kul äventyr och segla henne? Blir förmodligen billigast så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 24 April , 2007 Är det båten på bilden du skall frakta. Peters förslag tilltalar mig alltid Göteborg - Malmö ca 140 distansminuterGbgBuaGlommenTorekovVenMalmö ha´ t sô pen´ t tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 26 April , 2007 Hej Surr!Vill du så kan jag transportsegla den för dig från Gtb till malmö.Hör av dig i så fall.Hälsn Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 28 April , 2007 Mitåt!Jag backar, nån påpekade att det var en Stortriss.Det känns inte riktigt som om jag vill segla den så jag tar tillbaka.Hälsningar,Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser