carlos 0 Postad 23 April , 2007 Jag ska imorgon slänga in båtkapellet i en tvättmaskin modell större och undrar om plastrutorna tar skada av det? Vilket typ av tvättmedel ska användas? Tänkte höra om ngn här hade lite tips och råd?!Carlos Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
carlos 0 Postad 24 April , 2007 Är det ingen som vet om plastrutorna tar skada av maskintvätt?Mkt tacksam för svar! Carlos Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karm 0 Postad 24 April , 2007 Har tvättat 2ggr i maskin. En gång (den första) gick det bra, den andra gången blev rutorna repiga/disiga och spröda gick sönder i bitar under säsongen. Vet fortfarande inte vad som gjorde skillnaden (2 olika kapell) - kvalitetsskillnad på plasten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 April , 2007 DU SKALL ALDRIG KÖRA ETT KAPELL I TVÄTTMASKIN FYYYY.dET SLITER OERHÖRT PÅ KAPELLET.KÖP NÅGOT KAPELL RENGÖRIN OCH SKRUBBA DET FÖR HAND SÅ HÅLLER DITT KAPELL MYCKET LÄNGRE JAG LOVAR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christopheri 9 Postad 24 April , 2007 Varför GAPAR DU SÅ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 April , 2007 För att det alltid stör någon hur så? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christopheri 9 Postad 24 April , 2007 nä bara undra, om du hade ont eller ngt Senast ändrad av christopheri | 24 april 2007 | 13:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
carlos 0 Postad 24 April , 2007 Jag vet inte riktigt vad om hände här, uppenbarligen så är det mycket svårt att vara trevliga mot varandra?! I alla fall så kan jag berätta att jag köpte ett rengöringsmedel som heter Super Oxi Super Oxi Man blötlägger ett par timmar och bearbetar med borste och händer. Suveränt. http://www.ostersjokompaniet.se/pub_images/large/SUPER-OXI1_666.jpg\' /> Senast ändrad av carlos | 24 april 2007 | 23:06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser