prigge 0 Postad 23 April , 2007 Mitt powertriminstrument har fått spel (VP) hoppar mellan olika värden utan att stå still Vem lagar detta ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanOlov 1 Postad 23 April , 2007 Hej Det är antagligen givaren som spökar. Kolla denna tråd. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=154691 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 23 April , 2007 låter annars som ett klassiskt jordfel i mina öron.. kolla så du inte har ärjade kontakter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
prigge 0 Postad 23 April , 2007 Jorden är ok och när jag provat i en annan båt så beter sig instrumentet likadant som i min Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 23 April , 2007 ..hmm.. instrumentet (klockan-visaren..) i den andra båten funkar den? och när du sätter i din klocka börjar den fladdra ? har jag fattat rätt? prova isåfall klockan från den andra båten i din båt.. funkar den ok där så vet du att det är klockan som är problemet..inga kablar el. givare. Nya instrument-klocka finnsa att köpa ca. pris 550:- inkl. moms. Kolla katalogerna hos dom stora leverantörerna tex en som börjar på W (får ju inte göra reklam).... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser