Daniel_F 0 Postad 22 April , 2007 Hej på er! Sitter och försöker hitta en båt att lägga i den numera tomma båtplatsen. hittade följande annons: http://www.blocket.se/vi/11551373.htm?ca=11_s Vad tror ni? Det är egentligen inte alls något sånt jag är ute efter, men den ser ju ganska trevlig ut. Har ingen erfarenhet från dessa båtar. Alltså: Kan det vara något? //Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 April , 2007 För det priset får man ju en schysst badanka som är beydligt mer användbar om man har familj. Men som en eller två mans båt för att ta sig till närmsta strand duger den nog, rätt snygg model föresten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_F 0 Postad 22 April , 2007 Jo, det är lite så jag tänker också. Badanka var tanken från början, men vilken? Jag vill gärna ha fartresurser nog att snabbt förflytta mig från det alltför bekanta närområdet. Å gärna lite övernattningsmöjlighet. Men att kombinera dessa tre (dvs inkl. priset) verkar svårt. Tips på modell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 22 April , 2007 såg den båten på blocket förut sedan har anonsen varit på blocket då och då det senaste året, det är vell inte så bra tecken. har för mig att jag såg annonsen för cirka ett år sedan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser