Gustaf76 0 Postad 22 April , 2007 Hejsan, Råkade dra av fettnippeln i gängorna på den inre fettnippeln vid styrarmen på sköldens insida, hade fyllt på och fick inte loss sprutan, råkade ta i lite för hårt. Tydligen in fara på taket, men jag ska försöka skruva ut den igen på något sätt, någon som har tips ? Sedan undrar jag om någon vet vilken dimension det ska vara på en ny nippel.....? mvh Gustaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stege 0 Postad 23 April , 2007 Se där ja !! Jag råkade göra precis samma sak i helgen !! Hoppas att någon kan svara på din fråga ! mvh peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 23 April , 2007 vet inte riktigt hur de ser ut å hur trångt det är. Men om de går så knacka in en passande torkx mejsel i hålet å vrid ut den. Brukar funka bra om de inte ärjat sig fast för hårt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fille 0 Postad 23 April , 2007 Konstigt? var på väg att göra samma sak förra veckan..fick inte loss fettsprutan från just den nippeln, satt som berget,sitter förövrigt kvar fortfarande.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser