van_duung 0 Postad 20 April , 2007 hej ska och titta på en sea ray 17fot bowrider -84 med en mercruiser 4 cylindrin 120hk motor och ett alpha one drev. är det något speciellt jag ska tittat på?? båten har nytt kapell och mycket fin trailler vad är då båten värd i runda svängar?? tacksam för snabba svar åker imorn vid lunch och tittar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 20 April , 2007 ..vad vill han/hon ha för båten ??????????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 20 April , 2007 cirka 60 tusen är i akut behov att hjälp angående vad man ska titta efter. åker ju imorn vid 11 slaget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 21 April , 2007 Försent att svara Hur gick det, vad tyckte du om båten ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 21 April , 2007 var och tittade på båten men kom hem utan. anlednigen var att på bilderna såg båten riktigt fräsh ut, men när jag var och kollade så uptäckte jag att fyar stolar ver helt slut nästan varje söm hade spruckit och varje dyna i bowen var sprucken. plus att reglget var lite knasigt. så det blir att leta på blocket efter en annan Bowrider. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 21 April , 2007 trist. Du är inte ensam, har sett många båtar som ser jättefina ut på bilderna dom lägger ut i annonsen- men verkligheten är dock annorlunda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 21 April , 2007 varför just en bowrider? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gost 0 Postad 21 April , 2007 Jag köpte en bowrider bara för att famlijen enkelt ska kunna komma ombord, slippa klättra på sidan av rutan, eller över, det e ju bara att kliva ner på golvet på en gång, sen kommer inte jag använda ruffen (om det skulle funnits nån) e ju för liten slänger ju ändå bara in kylväskan samt badkläderna där. Samt att vid fiske kan man fiska 2 utan att störa varann. Därför köpte jag en bowrider, denna köpte jag http://www.annonsborsen.se/baatar-3/century-raven-190-252685.html För ca 2 måndader sen, men va lite mer jobb än det står i annonsen - men så e det ju alltid, håller nu på med durkbyte, dynor lacka överbyggnaden mm mm. Men som sagt, allt e ju till salu..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 21 April , 2007 det är ju ungefär så som jag tänker med bowridr lösnigen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser