suss 0 Postad 20 April , 2007 Är det någon som vet något om Renken båtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karm 0 Postad 20 April , 2007 Helt ok. Typisk amerikan av medelkvalitet. Vad vill du veta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 20 April , 2007 Vilka fler fabrikat anses vara medelkvalité ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karm 0 Postad 20 April , 2007 Om du inte frågar ägarna så Jag klassar tex SR(har själv en SeaRay), CC (undvik vissa årsmodeller, märket gjorde en riktig lågdipp under -80talet), Wellcraft mfl för att ta de mer kända sedan beror det en hel del på stl/tidsperioder som medelmåttor (udda märken - i sverige - som Chaparall och Cobia håller bra kvalitet och betingar betydligt högre pris i us än tex bayliner) TotL = tex; Formula och i än högre grad båtar som Fountain (mkt sällsynta i sverige). Nu kommer jag att få skäll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 20 April , 2007 bra att veta tack :-D även om jag ser objektivt på ditt svar :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niklasokarlsson 0 Postad 27 Juni , 2015 (redigerade) . Redigerad 27 Juni , 2015 av Niklasokarlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser